Інформація про сайт
Меню сайту


Категорії розділу
Обласні конкурси [21]
Наші досягнення [7]
Заходи [23]
Новини МАН [3]
ВІТАЄМО [11]
Всеукраїнські конкурси [1]
Районні конкурси [6]


Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031


Архів записів


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23


Друзі сайту


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас, Гість · RSS 23 Жовтень 2017, 06:27
ІСТОРІЯ ЗІНЬКІВСЬКОГО БУДИНКУ ДИТЯЧОЇ

ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ


Зіньківський будинок дитячої та юнацької творчості є комбінованим позашкільним навчальним закладом в якому вихованці, учні здобувають позашкільну освіту з напрямків розвитку духовності, культури, захисту моралі та формування здорового способу життя відповідно до їх здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів.

Позашкільний заклад розташований по вулиці Першотравневій, 3 (будова 1906 року), приміщення було виділене під заклад у 1935 році. Палац піонерів створено у 1935 році по ініціативі РК комсомолу та за рішенням РК КП України, зокрема по ініціативі першого секретаря РК ЛКСМУ Богатиря та другого секретаря РК ЛКСМУ Байдужного (Героя Радянського Союзу). Зі спогадів працівника Марюшко С.Й. першим директором Палацу піонерів був Дорошенко Тимофій Павлович. Урочисте відкриття закладу відбулося в першотравневі дні 1936 року. На відкритті були присутні: Секретарі РК КПУ, члени бюро РК ЛКСМУ, піонервожаті шкіл району і міста, загонові вожаті, кращі піонери, керівники передових колгоспів. Всього присутніх було понад двісті чоловік. У цей святковий день Палац піонерів отримав у подарунок новий духовий оркестр, кілька цінних коврів, коврових доріжок, порт'єри, піаніно, бібліотеку та багато інших цінних подарунків. Навчальний заклад красиво і багато оздобили, а діти виростили багато квітів.

Першим директором будинку піонерів був Дорошенко Тимофій Павлович. Урочисте відкриття закладу відбулося в першотравневі дні 1936 року.

З 1937 року директором призначений Добряк П.І. і в цьому ж році директором став Марюшко С.Й.

Марюшко С.Й.

Добряк П.І

При Палаці піонерів працювали гуртки: хоровий (керівник Мартиненко А.Г.), драматичний, спортивний, акробатичний, гурток духового оркестру(керівник Сивокінь Ф.С., а згодом Батюк М.І.) гурток музичних народних інструментів, гурток піаністів, фото гурток, літературний.

Гурток музичних інструментів. Директор Марюшко С.Й. та староста музичного гуртка Бакай Д.

Гордістю будинку піонерів є те що учасник фізкультурного гуртка, він же учасник духового гуртка (1937 -1938 роки) Григорій Северин в період Великої Вітчизняної війни — радист, стрілок Чорноморського флоту повторив подвиг Героя Радянського Союзу Гастелло. Посмертно Григорію Северину присвоєно звання Героя Радянського Союзу.

Фізкультурний гурток дівчат (1936 рік)

Кращі гуртківці(1936 рік)

Працівники Добряк П.І., Жогло, Сивокінь Ф.С., Лупай, Сивокінь

Формами роботи перших років були: вікторини, концерти, ігрово-розважальні, концертно-розважальні програми (робота дитячих гойдалок та каруселей в парку), дискотеки на площі та у актовій залі; міські, районні і масові заходи до Державних свят. Велася співпраця з радою Ветеранів війни і праці, РК ЛКСМУ.

Храпач Василь Петрович

Наказом №7 від 20 квітня 1947 року по Зіньківському клубу піонерів прийнятий на посаду масовика — баяніста Храпач Василь Павлович. Народився Храпач В.П. 20 серпня 1921 року в місті Зінькові. Початок війни зустрів у Баку , де проходив строкову службу. З перших днів війни служив на Західному фронті. З 03 грудня по травень 1942 року воював біля Керчі, де вперше був поранений. Вдруге кулі наздогнали при відступі з Кримських рубежів. Поранення було тяжким. Підлікувавши рани, продовжує бойовий шлях у складі Миргородської девізії зв'язку. Брав участь у Корсунь-Шевченківській, Ясо-Кишенівській операціях, визволяв Румунію, Польщу. Для Василя Павловича війна закінчилась 13 травня за 35 км від Праги, де його дивізія тримала останні бої. На свої подвиги у Великій Вітчизняній дивився як на звичайний обов'язок, який по першому поклику Вітчизни мусить виконувати кожен громадянин країни. Так і виховував він все своє життя своїх учнів. 53 роки життя Храпач В.П. віддав плідній роботі з дітьми працюючи в рідних стінах будинку піонерів. Не один десяток поколінь пройшов школу його виховання. Його вихованці стали переможцями обласних і республіканських конкурсів, оглядів, олімпіад. Вони науковці і вчителі, конструктори і музиканти, фотографи і артисти. Одним словом шановані люди.

З листопада 1952 року піонерський клуб переіменовано в будинок піонерів.

Учасники фізкультурного і танцювального гуртків (1952 рік) Директор Киценко О.Ф. та баяніст Храпач В.П.

З 1990 по 1992 рік було проведено капітальний ремонт приміщення. Будівлю газифіковано, обладнана власна теплогенераторна, проведено централізоване водопостачання.

З 1982 року директором будинку піонерів та школярів призначено Курмаз Любов Самійлівну, яка керує роботою закладу і по теперішній час і добре знає свою справу, розуміє дітей, поважає їхнє захоплення, впевнено веде за собою колег до ефективної реалізації цілей і завдань, поставлених перед педагогічним колективом закладу. Нагороджена нагрудним знаком "Відмінник освіти України”, Почесною грамотою Міністерства освіти України. Педагогічний стаж роботи 40 років.

На даний час позашкільний навчальний заклад обслуговує територію Зіньківської міської ради та сільських рад району прилеглих до неї.

Навчально-виховний процес здійснюється в одну зміну.

В грудні 2002 року будинок піонерів та школярів реорганізовано в Зіньківський будинок дитячої та юнацької творчості.

Одне з головних завдань Зіньківського будинку дитячої та юнацької творчості — це розвиток творчої особистості; виховання громадянина України; виховання почуття патріотизму, любові до України, традицій і звичаїв свого народу; формування готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків вихованцями; виховання особистості естетично і морально зрілої, зі сформованими естетичними смаками, гуманістичним ставленням до мистецтва, природи, праці і взагалі до життя; підтримка обдарованих дітей; прищеплення навиків здорового способу життя.

Позашкільний заклад працює над проблемою: "Формування компетентної особистості, орієнтованої на досягнення успіху в різних сферах діяльності".

Важливим напрямом діяльності БДЮТ є робота з обдарованими та здібними дітьми, яка включає наступне:

  • залучення учнівської молоді до науково-дослідницької діяльності в секціях відділення Малої академії наук України;

  • пошук, залучення обдарованих дітей до занять в будинку дитячої та юнацької творчості та підготовка їх до участі у обласних конкурсах та виставках.

      

Організація та проведення масової роботи – одна з основних ланок навчально-виховного процесу у позашкільному навчальному закладі.

Зайнятість дітей у позашкільний час сприяє укріпленню самодисципліни, розвитку самоорганізованості й самоконтролю школярів, появі навичок змістовного проведення вільного часу. Головною метою організаційно-масової роботи є духовний та інтелектуальний розвиток кожної особистості, створення умов для самореалізації молодої людини як громадянина, формування покоління, яке вміє цінувати і формувати прекрасне в собі та в оточуючому світі.

Масовим заходам, які проводяться Зіньківським БДЮТ властиве багатство і різноманітність форм (веселі перерви, тематичні, розважально-ігрові програми, бесіди, конкурсні програми, відвідування виставок, музеїв тощо), що сприяють всебічному розвитку вихованців, вчать самостійно мислити, аналізувати, приймати рішення, поважаючи тих, хто знаходиться поруч. Разом з тим, проведення таких форм роботи, як конкурсні програми, дозволяють широко залучати до співпраці не лише вихованців, а й педагогів та батьків. Взаємодія – трьохсторонній процес, у ході якого зміни відбуваються не тільки в житті вихованців, а й у їхніх батьків та керівників. Дух взаємодії – у взаємній зацікавленості, у повноцінному розвитку дітей. Цьому сприяє низка компонентів зазначеного взаємозв’язку:

- узгодженість і гармонійність запланованих спільних справ і засобів виховання;

- повна підтримка дитячих обдарувань і сприяння їх розвитку;

- наявність аналітичної культури.

Спільна діяльність з батьками має на меті розкрити необмежені можливості більш раннього і плідного розвитку дітей у позаурочний час, грамотно показати батькам методику домашньої педагогічної роботи, щодо закріплення особистих здібностей дитини.

          Виховання — це не розвага, чи якась разова акція, а складний процес, який потребує багато зусиль, оригінальних ідей, згуртованості дій, зацікавлених людей у цьому процесі.

          Позашкільна освіта є унікальною, бо ж ні в якій іншій освітній структурі дитина не почувається так комфортно.