Інформаційний кабінет
Меню сайту


Категорії розділу
Обласні конкурси [21]
Наші досягнення [7]
Заходи [23]
Новини МАН [3]
ВІТАЄМО [11]
Всеукраїнські конкурси [1]
Районні конкурси [6]


Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930


Архів записів


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24


Друзі сайту


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас, Гість · RSS 27 Червня 2019, 14:29
ІНФОРМАЦІЙНИЙ КАБІНЕТ

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ПОЗАШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

/documents/dokumenti_pnz.doc



"Ідеї педагогічної взаємодії
 можна відобразити формулою:
світ дитини плюс  мотивація
діяльності, плюс співпраця, плюс
відкритий світ дорівнює успіх
кожного!"
Є.С. Заїр-Бек


              Безпосередній організатор фахового вдосконалення, підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів позашкільного навчального закладу - методична служба вцілому і особа методиста зокрема, яка є одним із безпосередніх організаторів навчально-виховного процесу та гарантом його якості й результативності.
               Такою роботою в Зіньківському будинку дитячої та юнацької творчості займається досвдчений педагог та методист Лисак Світлана Миколаївна, методичний стаж якої складає 15 років.  У позашкільному закладі нею створена система методичної роботи, всі форми та методи якої мають на меті сприяти плеканню педагогічних кадрів з високим рівнем професіоналізму, інноваційним творчим стилем аналітичного мислення. Найважливішою формою методичної роботи є методичні об’єднання педагогічних працівників. Склад методичних об’єднань різнорівненвий, тому в рамках об’єднання робота розпочинається з розробки точних цільових настанов, від яких залежить вибір і пошук відповідних форм навчання. Робота методичного об’єднання для керівників гуртків планується на рік.

              Навчальний процес у позашкільному закладі проходить за апробованими програмами. Під час розробки цих програм керівникам гуртків надається методична допомога, виходячи з того, що все, що відбувається на занятті гуртка будується за принципом: не діти для програми, а програма для дітей. Також методист забезпечує підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, розвиває творчий потенціал сучасного педагога-позашкільника, вдосконалює його методичну культуру.

ОСНОВНИМИ ПРИНЦИПАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ В БУДИНКУ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ Є:
  1. Відповідність системи методичної роботи позашкільного навчального закладу сучасному замовленню держави.
  2. Науковість, що вимагає знання сучасних теоретико-методологічних основ розвитку вітчизняної та зарубіжної педагогіки, психології, соціології та питань виховання творчої особистості.
  3. Системність, що сприяє відпрацюванню мети, завдань, змісту, форм, методів як цілісної системи позашкільної діяльності.
  4. Послівдовність, наступність, безперервність, масовість, що вимагає всебічного охоплення педагогами різних форм методичної роботи протягом року.
  5. творчий характер, що обумовлює максимальну активізацію діяльності педагогів.
  6. Оперативність, гнучкість, мобільність у врахуванні сучасних вимог до розвитку позашкільної освіти.
  7. Колективний характер, що вимагає поєдання зусиль усіх структур педагогічного колективу.



ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СКЛАДАЮТЬ:
  • аналіз стану навчально-виховної роботи та рівня розвитку вихованів відповідно до завдань позашкільної освіти;
  • індивідуальне та групове консультування керівників гуртків з актуальних проблем сучасного позашкілля;
  • визначення рівня забезпечення потреб батьків, дітей, громадськості в додатковій освіті, прогнозування змін їхніх освітніх запитів;
  • рецензування, редагування методичних посібників, статей, розробка власних методичних рекомендацій, програм, посібників із проблем позашкільної освіти, пропозиції щодо підвищення ефективності навчально-виховної роботи закладу;
  • пошук, накопичення, систематизація інноваційних технологій у позашкільній освіті;
  • вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду з проблем планування та організації роботи дитячих творчих об’єднань ПНЗ;
  • підтримка постійних зв’язків із методичними службами різних установ та педагогами-практиками інших типів навчальних закладів.